Tuesday, December 27, 2016

Mimpi Yang Sempurna

Assalammualaikum...

Sepanjang tahun 2016, mimpi pagi tadi aku rasa yang mampu buat aku x berenti berfikir sampai sekarang. Dup dap dup dap dari siang tadi. Gosh, aku x boleh berenti berfikir. Haha. And oleh sebab itu aku mesti luahkan. Simpan lama-lama mau meletup otak aku fikir.

Aku masih ingat. Aku pernah mimpi situasi ni. Bezanya mimpi yang sekarang ni aku dijodohkan dengan orang yang aku x kenal. Aku terima pinangan tu tapi aku langsung xmo tahu siapa. Bagi aku masa tu aku malas mau fikir banyak. So, sepanjang masa tu (kalau x silap scene masa dalam sekolah), aku cuma mau belajar kononya. Ibarat budak baru masuk sekolah (padahal umo dah boleh jadi mama budak).. 

Then suddenly, ada orang bagi aku tengok gambar si tunang. Aku pun macam 'OHMYGODDDDD'...
Lelaki yang popular di sekolah. Ohmygoshhhhhhhh!!. Punya aku terkejut. Lelaki tu tahu tapi pura-pura xtau. So, no wonder dia jaga aku baik punya. Ibarat senior. Huhhh!. Mimpi mengarut apakah ini? Movie mana yang aku bayangkan before tdo?.. Tiada.

Apapun maksudnya,bagi aku tu cuma mainan tdo. Aishhhhh!!! Tapi still buat hati ini berdegup kencang-kencang. Hahahha. OK. Done.! Bye...!!!!! :P

No comments:

Post a Comment