Wednesday, December 21, 2016

Nora Tut Tut...

Assalammualaikum.....

Ok, malam ni kita nak kongsi apa? Isu semalam agak panas jugak laaa. Walaupun merapu sedikit. Ahh peduli.! Lupakan yang semalam. Kita focus here and now. Rogers punya pendekatan. Haha..

Tiap malam aku dok fikir 'apa aku nak buat malam ni.?' 'Keluar.?' 'With who.?' Then aku fikir balik. 'Bukan selama ni ko memang sendiri, so why bother now.?'.. So akhirnya kriik kriik kriik pun berlaku tanpa sedar. Sedar je aku dah sibuk menaip depan lappy ni hah. Haha. Korang  boleh la bayangkan if punya perasaan yang sama.

Aku suka mengadu dengan 'Sisterhood group' & dengan adik aku. Kenapa la kunun? Jawapanya aku memang sudah agak. Bukan tiada orang ajak keluar. Ada. Cuma aku menolak untuk x ke mana-mana. And sekarang mengadu. Bila orang ajak aku fikir 'ahhhh, di rumah lagi best. kalo mau keluar kena fikir baju, poket money, then tudung apa mau pakai.'

Teetttttt. :P

No comments:

Post a Comment