Wednesday, December 28, 2016

Sweet Fight

Assalammualaikum....

Rasanya dah lebih seminggu aku x contact dengan Queen. Since aku tegur dia pasal WhatsApp. And tadi buat ayat x matang dalam group. Huhhhh..!!! Bila aku tegur sentap. Bila diam kang lebih-lebih. Huh!. Apalah salahnya bertindak sewajar dengan umur. X boleh or rasa tercabar sebab orang yang lebih muda menegur?. Sangat tidak matang.

Kira baguslah aku tegur thru WhatsApp saja. Kalo depan-depan? X meninggi suara?. Sepatutnya aku mengalah tapi bila memikirkan ketidakmatangan semakin berleluasa aku jadi makin sakit hati. Ntah setan jenis apa yang merasuk diri ini. So, in the end aku just balas apa yang aku rasa berhemah. 

Apapun, azam 2017 ni aku belum fikir lagi tapi rasanya tetap azam yang sama.. Pertambahan 1-2 azam baru which is aku belum dapat kongsi lagi. Apa yang aku perlukan sekarang adalah???? Short vacation. Sweet escape maybe? We'll see. 

Perlukan teman?? Mungkin tidak. Single nampak menyedihkan tapi aku harungi jua.. Yezaaa..!!!

No comments:

Post a Comment